petak, 29. srpnja 2016.

OVA NEKA IGRICA ŠTO JE SVI IGRAJU ME TOTALNO IZLUĐUJE....


Ova neka igrica što e svi igraju me totalno izluđuje. Ne mogu da vjerujem da evo već danima svi u komšiluku, danonoćno bulje u svoje mobitele i kao bez glave hodaju po naselju. Danas dok sam kosio travu, prilaze mi dvorištu dva momka i traže od mene da svežem mog psa kako bi oni mogli ući u moje dvorište da uhvate kako kažu NEKOG RIJETKOG POKEMONA. Već dobro oznerviran zbog te cijele LUDNICE kažem im da ću ih pustiti u dvorište SAMO AKO MI PLATE  20 eura, ono samo kako bi ih odbio, jer znam da su prilična sirotinja i da su to velike pare za njih. Nakon 10-ak minuta vraćaju se i nude mi 15 eura, jer više nisu mogli da sakupe. Bože ima li te?? Da ne bude zabune nisam im uzeo novac, ali nevjerovatno na šta su sve spremni zbog te glupe igrice… ili sam možda jedino ja glup na ovome svijetu i ne kontam smisao svega???


EmoticonEmoticon