petak, 22. srpnja 2016.

LJUDI OVO ŠTO MI SE DESILO MOGU JEDINO PODIJELITI ANONIMNO....


Ljudi ovo što mi se desilo mogu jedino podijeliti ANONIMNO, inače bi me zatvorili u ludaru 100%. Prošle godine dogodilo mi se nešto što ne mogu ni na koji način objasniti, ni sebi a kamoli drugima. Naime volim kampovati i taj dan sam odlučio da provedemu jednoj šumi.Sve kako treba. Otvorio sam šator, zapalio vatru i uživao. Kada je pala noć, ušao sam u šator i zaspao. Probudio sam se ujutru, ustajem, otvaram šator očekujući drveće kad ono livada! Nigdje ni jednog drveta! Pokupim šator i sve stvari i krenem ne znam ni sam gdje, samo što dalje od ovoga mjesta. Nakon što sam uspio pronaći cestu i neko naselje, prvu osobu na koju sam naišao upitao sam gdje se nalazim. Kada mi je rekla mjesto za koje nikada nisam čuo upitao sam je da li zna gdje se nalazi šuma u kojoj sam bio. Onako čudno me pogledala i rekla da nema šuma u okrugu od nekoliko kilometara. Nakon svega dobio sam informaciju da je šuma od tog mjesta 20 kilometar, Šta se desilo, gdje sam bio, ostaće vječno tajna i ne znam kako ću živjeti sa time???


EmoticonEmoticon