ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

IMAM 22 GODINE, VJERENA SAM I OVOG LJETA TREBA DA SE UDAM. NEDAVNO SAM SASVIM SLUČAJNO UPOZNALA JEDNOG MOMKA….


Imam 22 godine, vjerena sam i ovog ljeta treba da se udam. Nedavno sam sasvim slučajno upoznala jednog momka, prema kome sam na prvu osjetila nešto, pojavili su se neki leptirići kao nikada prije.
Vidjela sam da je stariji od mene, ali kada smo se bolje upoznali saznala sam da je 16 godina stariji, to me je malo ohladilo, ali sam definitivno nakon ovoga što sam osjetila prema njemu odlučila da raskinem vjeridbu sa momkom, jer prema njemu nikada ništa ni slično nisam osjetila. Možda zbog toga jer sam u tu vezu ušla više mozgom nego srcem, znate na šta mislim, ima para, ali vjerujte osjećaj sreće i zaljubljenosti koji sam osjetila prema onom starijem momku ne može se platiti svim novcem ovoga svijete.


EmoticonEmoticon