utorak, 1. ožujka 2016.

ODRASTAO SAM SA MAMOM U STANU KOJI NAM JE DODIJELILA SLUŽBA ZA SOCIJALNU SKRB...



Odrastao sam sa mamom u stanu koji nam je dodjelila služba za socijalnu skrb, otac mi je umro par mjeseci prije mog rođenja.
Mama je radila kao čistačica u restoranu i svaki svoj topli obrok stavila bi u kesu i čekala mene da svratim iz škole kako bi mi ga dala, jer sam ja bio jedan od one djece koji nisu imali nijedne novčanice u džepu. A ona nikad nije jela na poslu samo kako bi meni dala obrok... Završio sam gimnaziju, ekonomski fakultet i pokrenuo sam svoj biznis.
Kupio sam stan u kojem smo prije živjeli, uredio ga na najbolji mogući način, mami stalno kupujem razne poklone i sve, ali nikad joj se neću moći odužiti za ono što je uradila za mene. Mama volim te.


EmoticonEmoticon