ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA(BIVŠA) JE UŠLA U VEZU SA OŽENJENIM MUŠKARCEM...



Moja najbolja prijateljica(bivsa) je usla u vezu sa ozenjenim muskarcem,suprugu mu poznajem i njegove dvije djevojcice sam slucajno upoznala.Pokusala sam ju odgovoriti ali nije me slusala. Nisam vise mogla da trpim nepravdu,jer sam i ja udata i ne bih da se meni takvo sto desi,razmisljala sam da javim njegovoj zeni-anonimno,ali nisam htjela da ja budem ta,i da razorim dom tim predivnim djevojcicama.Birala sam izmedju moje prijateljice i te dječice.Porukama sam dosadjivala njenom(prijateljicinom tati) sa novog broja da znam gdje mu je kcerka,s kim je,na kraju sam i njegovo iime dojavila. Pokusavao je da ju sprijeci ali nije uspio..ona se s njim vidja i nakon 3-4 godine od tada…a ja sam se udaljila od nje,okrenem glavu kad je sretnem jer mi se ogadila barem nisam mirno gledala sa strane.
Izvor:www.ispovesti.com


EmoticonEmoticon