subota, 19. ožujka 2016.

DANAS SMO MUŽ I JA SLAVILI 20 GODINA BRAKA...



Danas smo muž i ja slavili 20 godina braka. Bilo je to veliko slavlje koje je još povećala vijest da ćemo postati roditelji 6. put. Danas su nas ljudi ispitivali koja je tajna našeg braka. Udala sam se s 18 godina, znali smo se 3 dana, on je stariji 8 godina, i moji i njegovi su osudili na propast naš brak na samom početku i toliko smo različiti da ljudi ne mogu vjerovati da smo toliko zajedno.
Ja iskreno ne znam koja je tajna. Osjećam se svako jutro kad ga vidim kao onog dana kad sam ga prvi put vidjela. Svaki put kad me poljubi i zagrli cijeli zoološki protutnja kroz stomak kao da mi je opet 18.
Ne znam koji je recept za sretan brak, ali vam kažem da je dosta jedna riječ, jedan pogled i znat ćete tko je ljubav vašega života. Kad je nađete, ne puštajte!


EmoticonEmoticon