petak, 25. ožujka 2016.

NAJBOLJA PRIJATELJICA MI SE UDALA U SUBOTU. BILO JE PREDIVNO VJENČANJE ALI NIKADA NEĆU ZABORAVITI...



Najbolja prijateljica mi se udala u subotu. Bilo je to predivno vjenčanje ali nikad neću zaboravit što je bilo to jutro. Imamo 25 godina i u 1 srednje je ona imala 2 propravna ispita i za jedan nikada nije rekla svojoj materi. To jutro sam joj govorila kako je nakon 10 godina napokon vrime da joj sve prizna (onako iz šale). Kada je došla do svoje materi i rekla joj ona ju je pogledala ravno u oči i smrtno ozbiljno rekla: U kazni si i ne možeš danas nigdje ić! . Ja sam se uhvatila smijat onako iz srca jer joj je danas vjenčanje. I kada smo došli u salu nakon prvog plesa ona je uzela mikrofon i rekla svima:
"Za moju kćer, današnju mladu koja izgleda prekrasno, danas je kraj zabave jer je u kazni zbog popravnog ispita za koji sam danas saznala." Nikada neću zaboravit pogled moje prije prema njoj i meni. Nešto neprocjenjivo....


EmoticonEmoticon