petak, 18. ožujka 2016.

UPOZNAO SAM DEVOJKU KOJA IMA 22. GODINE I STARIJA JE OD MENE 3 GODINE..



Upoznao sam devojku koja ima 22 godine i starija je od mene 3 godine. Posle mesec dana veze odvedem je na romantičnu večeru pored jezera, ceo dan provedemo zajedno i kao šlag ma tortu u planu mi je bio s*ks. Kada mi je na putu do stana rekla da ću joj biti prvi, rekao sam samo E vala neću . Ti si to čuvala za nekog posebnog, grešiš ako misliš da sam ja taj. Idemo kod mene da gledamo neki film, kupiću neke grickalice, možeš i da prespavaš ako želiš ali nećemo imati odnose. I bio sam u pravu, prošlo je godinu dana i ona je verena, eto prvi put je bio sa onim pravim, drago mi je da joj to nisam upropastio. I ja sam srećan, idem iz veze u vezu i živim punim plućima, čekam onu pravu, pa da se i ja uozbiljim i prestanem biti klinac.


EmoticonEmoticon