ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

U jednoj kompaniji u kojoj sam radio do pre par godina smo imali kolegu koji je uvek delovao čudno…



 
U jednoj kompaniji u kojoj sam radio do pre par godina smo imali kolegu koji je uvek delovao čudno, neretko tražio da mu se pripomogne u poslu, daju informacije koje se baš ne dele, i slično… Većina ga nije volela i ignorisala je negova pitanja, dok sam ja uvek nekako gledao da mu pomognem, da ga “skinem sa grbače” na brzinu, iako je i mene smarao. Danas ja imam svoju firmu, a on je otišao u inostranstvo.
Iako su prošle godine, nikada nije zaboravio da mi čestita rođendan i Novu godinu, a sada mi je i svojevoljno našao kombinaciju za izvoz mojih proizvoda u zemlju u kojoj živi. Kaže da se oduži. IZAĐITE DRUGIMA U SUSRET, BEZUSLOVNO! Možda su potrebne godine da se dobrota vrati, ali isplati se…


EmoticonEmoticon