nedjelja, 27. prosinca 2015.

BAKINA ČOKOLADNA TORTA


Sjećam se mirisa kolača koji su me budili… sjećam se bake čije vrijedne ruke su znale napraviti kolače s ljubavlju… bili su to kolači ljubavi :)


SASTOJCI
Žuti list (sastojci za dva lista)
4 kom jaja
4 žlice šećera
4 žlice oštrog brašna
vanilin šećer

Tamni list (sastojci za dva lista)
4 kom jaja
4 žlice šećera
4 žlice oštrog brašna
1 žlica kakaa
vanilin šećer

Orahov list (sastojci za jedan list)
2 jaja
2 žlice šećera
2 žlicu oštrog brašna
8 žlica mljevenih oraha
vanilin šećer

Krema
6 jaja
12 žlica šećera
2 vanilin šećera
50 dkg margarina
20 dkg čokolade za kuhanje
rum

PRIPREMA
Listovi
Umutiti 4 jaja sa 4 žlice šećera, vanilin šećerom, kada se zapjeni dodati 4 žlice brašna i lagano umiješati, staviti u namazane i pobrašnjene tepsije peći…
Tako napraviti svijetle listove, u tamne dodati kakao. Brašno i kakao prosijati zajedno.
Orahov list postupak kao i žuti, samo umiješati orahe.
Ostaviti da se hlade…

Krema
Mutiti jaja sa šećerom dok se ne zapjene, otopiti margarin i čokoladu te dodati smjesi jaja i šećera. Miksam s mikserom na stalku.
Smjesa će biti rijetka i polako će se zgušnjavati, kada se zgusne dodati rum,
ja na ovu količinu dodam dva čepa ruma, ali sve ovisi o ukusu.
Oblatne saftam s mješavinom mlijeka i ruma, slažem… svijetla, tamna, orah, tamna, svijetla….

Još ponešto

Brašno uvijek prosijem.
Listove pečem po dva, izuzev onoga sa orasima.
Margarin za kremu lagano otopiti.
Najbolje je napraviti tortu dan ranije i pustiti je da se odmori :)

Od zadnji puta kada sam metnula receptić... unjela sam neke izmjene…
kada radim listove prvo miješam bjeljanjke, kada su umiješani naizmjence dodajem žumanjke i šećer…

List od oraha … smanjila sam žlice brašna na jednu.
U kremi sam smanjila broj jaja na četiri…
Torta sa izmjenama u receptu…
Bakina čokoladna torta

Što reći...mljac

Izvor:http://www.coolinarika.com/


EmoticonEmoticon