subota, 26. prosinca 2015.

ISPOVIJEST: MOJ MUŽ JE ZBOG EPILEPSIJE POSTAO NEPOKRETAN...




Moj muž je zbog epilepsije postao nepokretan. Ne može da ispunjava bračne dužnosti te sam prinudjena potražiti malo vatre u krevetu našeg vjencanog kuma.

  Ispovest: Jednom dok sam bio mlađi išao sam sa mojima u kupovinu. I gledam neke gaće al ne znam koje da kupim. Trgovkinja (ekstra riba naravno) pita jel može pomoći… u tom trenutku dolazi mama i pita šta gledam, ja reko ma gaće, al ne znam koje da uzmem. Ma uzmi bilo koje, ko da će neko da vidi kakve gaće imaš. Kad nisam u zemlju propao.

  Ispovest: Prije par godina bili smo na svadbi kod rođaka, bila je neka smiješna situacija i moja baba se toliko počela smijati da su joj ispali zubi iz usta, ravno u tanjir ispred nje.. E tad ako nisam crkla od smijeha, neću nikad! :)))
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon