subota, 26. prosinca 2015.

ISPOVIJEST: IMAO JE PARALELNU VEZU SA MNOM I SA NJOM...



Imao je paralelnu vezu sa mnom i sa njom. Sa njom 5 godina,sa mnom godinu. Ostala sam trudna,ostavila ga,on je ostao sa njom. Porodila sam se,dete je video posle mesec dana prvi put.
Udala sam se za njega,sada ce dve godine. I varam ga. Od prvog dana braka,i ne kajem se. I ne bi mi smetalo da sazna i da se rastanemo. Uzivam u drugima,posto sa njim nisam mogla kada je trebalo. Ispovest: Moja mama se zabavljala sa tatom 5 godina, onda je ona ostala trudna i sve je bilo u redu dok se nisam rodila. Kad sam se rodila, tata je odlučio da nas napusti i tvrdio je da mu nisam ćerka.
Danas, mi nemamo nikakav kontakt, ali ja svima pričam kako su mi roditelji razvedeni i kako sam sa ocem u dobrim odnosima.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon