utorak, 24. listopada 2017.

U VEZI SMO 3 GODINE I IAKO OBOJE RADIMO I DOBRO ZARAĐUJEMO....


U vezi smo 3 godine i iako oboje radimo i dobro zarađujemo, živimo u iznajljenom stanu od 20 kvadrata i doslovno preživljavamo. Zbog toga vjenčanje odgađamo evo već treći puta. A za sve je kriv on, odnosno njegova ljubav prema njegovoj sestri. Svaki mjesec skoro pola plate dadne njoj na njene luksuzne želje, krpice, šminku, izlaske, a da ne govorim svake godine jedno ljetovanje, pa jedno zimovanje, i sve to o njegovom trošku. Ne kažem, dadnem i ja mojim roditeljima, ali ni blizu koliko on daje njoj. Juče sam mu rekla da bira između mene, odnosno nas i nje, jer jednostavno ne mogu više ovako, želim i ja ići na more, živjeti u većem stanu, a on je samo rekao PRETJERUJEŠ LJUBAVI, A I DOBRO ME ZNAŠ I ZNAŠ DA NE VOLIM DA ME SE UCJENJUJE I USLOVLJAVA… i prekinuo je svaki dijalog na tu temu. Svarno ga volim i želim provesi život pored njega, ali mi mnogo smeta jer halapljivu sestru postavlja ispred naših ličnih interesa. Ne znam, možda je bolje da sreću potražim pored nekoga drugog?


EmoticonEmoticon