srijeda, 18. listopada 2017.

U BRAKU SMO PREKO 3 GODINE SA PREKRASNOM ŽENOM....


U braku smo preko 3 godine sa prekrasnom ženom. Prva bračna noć joj je bila baš prva i vjerna mi je 100 %. Malo mi je to čudno, obzirom u kakvom vremenu živimo i obzirom da sam ja i prije nje, a i za vrijeme braka imao na desetine različitih žena. Nisam neki konzervtivni tip muškarca i vjerujte da mi je ponekad nje žao jer mnogo propušta. Često je onako “okolo” pitam da li bi željela da spava sa nekim drugim muškarcem osim mene. Kategorično odbija svaki razgovor na tu temu. Odlučio sam da joj platim muškarca da ima odnos sa njim, jer stvarno nije uredu da za života ima samo mene. A iskreno volio bih da nekada imamo trojku ili čak možda četvorku, da joj učinim tako zadovoljstvo da bude bukvalno sva ispunjena u istom trenutku. Bio sam sa mnogo žena i većina kaže da nema ništa bolje od tog osjećaja.


EmoticonEmoticon