četvrtak, 26. listopada 2017.

MOJA ŽENA VOLI ŽIVOTINJE I UVIJEK JE HTJELA PSA, DOK SAM SE JA TOME...


Moja žena voli životinje i uvijek je htjela psa, dok sam se ja tomu protivio, ne mrzim ih ali ne mogu to podnijeti u stanu i slično. Ona je priželjkivala i dalje da uzmemo psa sa ulice kojeg je ona toliko voljela a i on nju i hranila ga je redovno.
Na ovim hladnoćama sam nekako dozvolio da ga uvede unutra. Nekoliko dana sam ga ignorisao,ali sam ga ipak nekad pomazio jer me gledao tako tužno. Zavolio sam ga da ta ljubav ne postoji. Vodili smo ga veterinaru. Ja sam se i dalje pravio da ga ignorišem. Jedan dan sam došao ranije sa posla i legao zajedno s njim na krevet. Ljudi kakva je to maza, ja ga obožavam.
Legao sam i tako zaspao zajedno s njim, žena dok je došla sa posla ugledala nas je skupa kako ležimo i odma nas slikala. Mogu reći samo da obavezno uzmete psa sa ulice, pomognete mu i on će vas voljeti zauvijek.


EmoticonEmoticon