srijeda, 25. listopada 2017.

JA ZA OVIH 20 I KUSUR GODINA ŽIVOTA NIKADA NISAM IMALA PORODIČNI RUČAK...


Ja za ovih 20 i kusur godina zivota nikada nisam imala porodicni rucak. Majka nas ostavila kad smo bili deca, cale ceo zivot dovodio kurve, nas isterivao da bi mogao da j***,dok se na kraju nije iselio sa jednom od njih..baba i deda vecito distancirani..mladji brat se, kao posledica svega, pretvorio u zombija…
po ceo dan samo igra igrice, nema drugove, ne izlazi, agresivan je, depresivan….trudim se svim silama da mu pomognem, ali on me mrzi, zapravo on mrzi sve oko sebe… moj otac ziveo na racun svojih roditelja, 40 godina nikad platio racun za struju, vodu…sad otiso, poceo nov zivot..ostavio nas sa svim tim dugovima,
svakog dana je pitanje da li ce doci da nam oduzmu kucu…borim se koliko mogu, ali padam u tesku depresiju, svakog jutra se budim sa sve manje volje i nade za bilo cim, zatvaram se, u grudima mi je tesko…… I sve sto osecam jeste praznina…
Izvor: komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon