nedjelja, 29. listopada 2017.

BIO SAM U VEZI SA CUROM 4 GODINE, VOLJELA ME JE VIŠE OD SVEGA. MLADOST LUDOST, ONA OSTANE TRUDNA....


Bio sam u vezi s curom 4.g. Voljela me je vise od svega.Mladost ludost,ona ostane trudna i posto nisam zaposlen,odlucili smo da abortira ona je to najvise htjela.Ja tada nisam isao s njom,nije mi dala.To joj je izazvalo probleme sa zdravljem,kako mi je rekla.Bila je svaki dan sve losije i losije,kad bi je pito sta je rekla je da nije nista,a cuvala se za stomak Dan prije nego ce umrijet,zamolila me da odemo u nasu malu kucicu kako je ona zvala a ustvari to je bila moja vikendica. Dala mi je najljepsu noc u zivotu,bila je previse dobra,puna ljubavi i paznje,brinulo me jer nikad nije bila takva imala je svojih bubica iskreno i trenutaka jer je riba u horoskopu.Vratio sam je kuci, poljubila me ko nikad u zivotu i rekla da me voli i da ce me uvijek cuvati i paziti.Sutradan je bio njen rođendan,a ja sam lego nisam joj ni cestito,ko po obicaju poslije 12h,ujutro kad sam usto cekala me poruka na mobitelu Ljubavi znaj da te volim i da sam te volila najvise na svijetu,cuvat cu te i pazit uvijek,budi mi sretan nebudi tuzan, jer bicu i ja odma,neko te ceka gore . Nije mi bilo jasno.Umrla je,danima nisam mogao da dođem sebi.Nakon 5.g.nisam ni sa jednom bio niti pomisljam na to,od nje nema bolje a izgubio sam je. Nedam nikom da ide u tu nasu kucicu jer i dan danas osjetim njen miris i skoro svaki dan idem u nju. Saznao sam da taj dan nije abortirala,nego da je otisla na kontrolu,imala je rak maternice i da se taj rak prosirio dole,ali da mi nije htjela rec da nepatim. Bebo volim te i uvijek sam,cekaj me!


EmoticonEmoticon