srijeda, 18. listopada 2017.

MORAM NEKOM OTVORITI DUŠU. IMAM 26 GOD, U SRETNOJ SAM VEZI...


Moram nekom otvoriti dušu. Imam 26god, u sretnoj vezi sam 3god sa savršenim momkom, koji me drži kao kap vode na dlanu. Prije godinu dana smo se preselili u drugi grad i započeli zajednički život. Počela sam raditi u jednoj ozbiljnoj firmi, imam šefa 39god, prezgodan, u braku 12god ima dvoje djece i ja sam mu ljubavnica. Sve je počelo prije 7 mjeseci kad sam primjetila kako me gleda, počela sam ga zavoditi, jednom smo ostali duže zbog posla, tu smo prvi put imali sex u njegovoj kancelariji na stolu. Odvratna sam osoba, mrzim samu sebe. Taj sex koji s njim imam, to je nešto neopisivo, strast, razumjevanje, nemam riječi za opisat to. Kao da smo savršen par, ali samo za sex. Kad se vratim sa službenog puta, treba mi nekoliko dana da dođem sebi. Probala sam se udaljit od njega, ali trebam posao, strah me da će mi dati otkaz. Ako išta priznam njegovoj ženi, bojim se da ću izgubiti momka, da će sve saznati. Svjesna sam šta sam uradila. Ljudi šta da radim, ne želim ovakav život?


EmoticonEmoticon