četvrtak, 19. listopada 2017.

JAKO SU ME RAZOČARALA MOJA DJECA

Jako su me razočarala moja djeca. Sin otkad je našao novu djevojku, neće uopšte da se viđa sa nama. Nisam neka nadrndana baba svekrva, sa njegovim bivšima sam se fino slagala, a ova me nova ne podnosi.

Odnos sa njim nam je zahladnio, i meni i mužu jer on ne samo što nas ne posjećuje više, nego se ne sjeti ni poruku da pošalje, bar jednom nedeljno da znamo je li dobro. A sve smo činili za njega, školovali ga, slali na košarku, kupovali, vodili na putovanja, prije svega ga vaspitali i sad se promjenio za 180 stepeni.

Kćerka je s druge strane postala jako nervozna, svađalački nastrojena. Ima 19 i još je sa nama, ne da joj se studirati a ni raditi, očekuje sve od nas i opet nam viče 24h da smo je uništili, sa bratom ne priča takođe, samo bi da se svađa i izlazi u provod.

Nemam pojma gdje sam pogriješila, ranije nisu bili razmaženi, nisu bili takvi, uvijek uzorni đaci, fino vaspitana deca a danas ih ne mogu prepoznati. Boli me srce.

Izvor: trendistyle


EmoticonEmoticon