utorak, 11. srpnja 2017.

ZABAVLJALI SMO SE 5 GODINA I VIŠE PUTA SAM JE PROSIO...


Zabavljali smo se 5 godina i više puta sam je prosio, tražio da se uda za mene, ali nije željela, uvijek je imala neki razlog za reći NE. Čak je par puta i raskidala sa mnom, ali nakon par sedmica mi se ponovo vraćala.
Prošle sedmice rekla mi je da je zatrudnjela i da želi da se uda za mene ili ako hoću da joj platim abortus. Zanimljivo, ja sam od svoje 3 godine sterilan i znam da nikada neću imati djecu, tako da sam odma znao da me vara sa nekim i da ju je neko drugi “napumpao”.
Stvarno je volim i sve bih dao da je oženim i da sa njom provedem život, ali kada sam ovo saznao malo mi je pala u oćima. Međutim, par dana sam razmišljao i odlučio sam da joj ništa ne govorim za moju sterilnost i da je vjenčam i hranim tog klinca ko da je moj i onako bih morao ili usvojiti ili buduću ženu slati na vještačku oplodnjo, neku ženu koju neću ni izbliza voljeti kao moju Anu.
Ne znam kako će to sve prihvatiti moja mama, koja zna za moj problem, ali nadam se da će me razumjeti i podržati. Interesuje me ako vam nije  teško da napišete svoje mišljenja, DA LI SAM DOBAR, PLEMENIT ČOVJEK ILI SAMO OBIČNI PAPAK I MAGARAC, da tako kažem???


EmoticonEmoticon