subota, 15. srpnja 2017.

ISPOVIJESTI: Sinoc su trojica decaka... + Svoju devojcicu sam morala dati na usvajanje...


Sinoc su trojica decaka, rekla bih da imaju po 8 godina, sutirali I udarali devojcicu. Prolaznici su prolazili I niko nije obratio paznju. Zaustavila sam automobil I trcala da je smasim.
Kako bre ovi roditelji vaspitavaju decu?! Nije mi jasno… Da nisu to videli na farmi ili kom vec rijalitiju?

Ispovest2:
Pre 8 godina rodila sam devojčicu i zbog siromaštva, nepodržavanja roditelja i lošeg ponašanja devojčicinog oca, odlučila sam da je dam na usvajanje. To je bilo najteže nešto što sam ikada uradila, ali je bilo za njeno dobro. Danas, kad imam 26 godina, sretnem ženu kojoj sam pokolonila moju dragu ćerkicu, kako ju drži za ruku.
Zastanem na sred ulice i nasmejem joj se, puna nade da ću pričati s njom. Gospođa me pogleda i prepadnuto kaže devojčici: “Boki, ajmo da požurimo kući, iskipeće mi mleko.” Nikad u životu nisam više plakala.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon