petak, 14. srpnja 2017.

PRE DVA DANA NAPRAVILA SAM LAŽNI FB, ONAKO IZ ZEZANCIJE. STAVILA SAM SLIKU NEKE LEPE CURE I POSLALA....


Pre dva dana napravila sam lazni fb, onako iz zezancije. Stavila sam sliku neke lepe cure I poslala desetak zahteva. Kasnije sam primila jos 400. Ne biste verovali kakvih sve budala ima…Jedan mi je poslao sliku penisa cak poslao poruku sa mestom I vremenom sastanka posle koga cu dobiti 10e (znate na sta je mislio). Najvise sto mrzim je kada navijem alarm za skolu u 5 i 45 i kada se probudim u toku noci da idem u WC, pogledam na sat misleci da je 1 ili 2h i da cu jos malo odspavati, kad ono 5 i 42.Kada ljustim krompir, zamisljam da sam ja hirurg a on moj pacijent. Trudim se da sto manje ‘zdravog tkiva’ bacim, a da ocistim potpuno, jer ako ostane i najmanji delic pokvarenog vremenom ce da poraste i onda operacija neće biti uspesna.


EmoticonEmoticon