petak, 23. prosinca 2016.

ZBOG SVEKRVE SAM NAPUSTILA MUŽA I DVOJE DJECE. JEDNOSTAVNO VIŠE NISAM MOGLA...


Zbog svekrve sam napustila muža i dvoje djece. Jednostavno više nisam mogla da trpim njene uvrede, teror, zlo koje je mi je činila. Kada majka mora ostaviti dvoje djece znate koja je situacija.
Ali samo nakon 3 mjeseca ta ista svekrva me pozvala i molila da se nađemo. Dugo sam odbijala nisam željela da budem žrtva još neke njene spaćke. Međutim kada se pojavila na kućnom pragu mojih roditelja moral sam je upustiti u kuću. Ne mogu da vjerujem da je žena koja je samo prije par mjeseci bila toliko zla, sada na koljenima ispred mene bila i molila da se vratim. Jednostavno ne može da izdrži sa djecom, da stigne sve što žele od nje, a i moj bivši muž, njen sin se totalno promijenio kako sam ga napustila i često je pijan i zanemaruje sve.Život joj se pretvorio u pakao, kako kaže.
Nakon što se toliko ponizila rekla sam joj da nemam namjeru da se vraćam i da je za taj pakao sam kriva. Zloća mislila da ću se na par njenih suza smilovati i vratiti u pakao, e pa neće da može, mnogo sam ja trpila nju. Mogla je da uživa u starosti, a sada neka hranbi i svog sina i svoje unuke kako zna i umije.


EmoticonEmoticon