petak, 30. prosinca 2016.

MAJKA MI JE IMALA ZLOĆUDNI TUMOR I OPERISANA JE PAR DANA PRIJE NOVE GODINE....


Majka mi je imala zloćudni tumor i operisana je par dana prije Nove godine. Jedino mjesto gdje sam željela da budem za novu godinu jepored moje mame uz njen bolnički krevet. Cijelu noć sam sjedila do nje, držala je za ruku i pričala sa njom o svemu.
Kada je ponoć otkucala, varomet počeo da pršti ona je ustala, otišla do prozora i rekla mi “Ako voliš svoju mamu, i ako želiš da budem sretna, idi do grada, nađi društvo, proveseli se i zaboravi na sve”. Negodovala sam, ali za njenu sreću sam otišla. Ujutro kada sam se vratila kod nje, njena soba je bila prazna. Nedugo nakon što sam otišla je napstila ovaj svijet zauvijek.
Tužna sam, jer nisam bila tu, ali kada se sjetim njenih zadnjih riječi nakako mi barem na trenutak bude lakše, otišla je sretna. Ne znam da ću podnijeti sve ovo, bila mi je jedino pt sam u životu imala, sada sam potpuno sama na ovome svijetu :(.


EmoticonEmoticon