četvrtak, 22. prosinca 2016.

OTAC MI JE JAKO BOGAT I UTICAJAN ČOVEK. ZAVRŠIO SAM JAKU STRANU ŠKOLU I ODRADIO PRIPRAVNIČKI...


Otac mi je jako bogat, i uticajan čovjek. Završio sam jaku stranu školu, i odradio pripravnički. Ovako imam najboljeg prijatelja od svoje 5 godine života, koji je pritom najbolja osoba na svijetu.
Radi na niskoj poziciji, pritom je školovan, i tako se nađu dva idiota koji su na jačim pozicijama i počnu vrijeđati i omalovažavati njega, njega koji se bori za koru hleba zarad svoje porodice…
…dao je otkaz, nije mogao izdržati presing, zamolio sam oca da me zaposli na istu tu poziciju u julu prošle godine, sada nakon 7 mjeseci sam unaprijeđen, zamislite postavljen sam za šefa istoj toj dvojici baš na ovaj dan, a prijatelj radi kod mog oca sada, pošto je to oduvijek odbijao, neka igra počne.


EmoticonEmoticon