četvrtak, 22. prosinca 2016.

BRATU I NJEGOVOM MUŽU RODILA DVOJE DJECE: OBECALA SAM MU!

Tags

Rhiannon Stevens (35) iz Australije zaslužuje nagradu za najbolju sestru. Ona je svom bratu i njegovom suprugu rodila dvoje djece. Još prije 14 godina, kad joj je brat priznao da je gay, obećala je da će mu roditi djecu, i na to obećanje nije zaboravila. Stevens je već rodila troje svoje djece kad su se Clinton i njegov partner Callum vjenčali 2012. godine.


Par je prvo razmišljao o posvojenju, ali to je u Australiji komplicirani proces koji može trajati godinama.

– To mi je bila najnormalnija stvar na svijetu. Nisam se nikad brinula da će mi biti teško predati im bebu – rekla je, prenosi Daily Mail.

Rhiannon smatra da su njen brat i njegov muž divni roditelji i da bi to ponovila `dok trepneš`.

– Obojica su divni ujaci mojoj djeci. Obojica su prirodni i imaju različite kvalitete. Kad su najavili da će se vjenčati, znala sam da će uskoro htjeti biti roditelji – kaže majka Soraye (10), Cobiea (8) i Mahli (7).

Prvo dijete rodila im je 2014., a drugo prije tri sedmice.

Pripreme za oplodnju trajale su punu godinu, a koristili su se spermom očeva i doniranim jajnim stanicama.


Malena Zara (2) `primila` se iz prve. Iako je na porodu bilo nekih komplikacija, ona je sad zdrava i sretna djevojčica. Prije tri sedmice Rhiannon je rodila još jednu nećakinju, Aiden.

– Ovog puta porod je bio puno ugodniji i nije bilo nikakvih komplikacija – ispričala je.

Za vrijeme trudnoće očevi su stalno putovali iz Sydneya u Melburne kako bi bili uz Rhiannon.

– Bio sam jako svjestan da moja sestra radi tako puno za nas i htio sam biti što više uz nju – rekao je Clinton.

Rhiannon kaže da njena djeca nisu imala nikakvih problema s činjenicom da `uzgaja` dijete za njihovog ujka.

Clinton i Callum su presretni što su postali roditelji i vječno će biti zahvalni Rhiannon što im je rodila djecu. Ona zaključuje kako je sretna što može biti tetka Zari i Aiden.


EmoticonEmoticon