ponedjeljak, 24. travnja 2017.

ŽENSKO SAM I IMAM JAKO RUŽNU NAVIKU I NE ZNAM KAKO DA JE SE REŠIM...


Žensko sam i imam jako ružnu naviku i ne znam kako da je se rešim. Naime, uvek kada se vozim autobusom, obožavam da muškarce gledam u međunožje.
Osećam se jako neprijatno ako me neko uhvati, ali jače je od mene.
Ispovest2:
 Jednom, kad sam bio mladji, tj. kad sam isao u osnovnu školu, otac mi je rekao da se trebam vise družiti sa curama nego sa muškima.. da od njih nista dobro neću imati, da cu postati los.. od svih savjeta koje mi je dao, zasad je samo sa tim bio u krivu.. zbog ženskih sam pio, propusio se, krao, zapalio travu kad kad..
a danas kad imam ovo svoje drustvo bez cura, sve je super, nema problema, nit iceg lošeg… znam, muškarci smo, gledamo cure, normalno je.. ali prijatelja za curu nikad ne bih mjenjao..


EmoticonEmoticon