četvrtak, 27. travnja 2017.

IMAM 24 A MOJ MUŽ IMA 44 I TROJE DJECE IZ PRVOG BRAKA...


Imam 24 a moj muž ima 44 i troje djece iz prvog braka gdje mu je žena umrla a on je ostao 10.god udovac sa djecom, sam radio i odhranio ih… Sad sam im došla ja, teško je njima a i meni… Iskreno ja sam došla iz ljubavi prema ovom čovjeku i volim ga, ali mislim da su njemu važnija djeca od mene,
nikada ne podržava moje odluke u slučaju sa djecom, uvjek meni kontrira da bi njima udovoljio…Jako me to boli i nervira… Jel mi može neko dati dobar savjet? Isreno pokušala sam fino sa djecom, ali rade mi namjerno stvari, kao npr. seru i obrišu se peskirom, ili pišaju okolo šolje, a ja to neću da čistim i imam problema non stop sa mužem! Djeca su stara 21,16 i 13god… Da trpim dok se ne snađem do stalnog boravka ili dajte mi neki dobar savjet?
Muž je uvjek na njihovoj strani, slikala sam sve šta urade, snimam kad sam kući da mu dokažem, al ne vrijedi…
Rastav braka još nedolazi u obzir je bih letila materi u Bosnu garant!


EmoticonEmoticon