nedjelja, 2. travnja 2017.

BILA SAM SA NJIM SKORO 4 GODINE U VEZI...


Bila sam sa njim skoro 4 godine u vezi, kad sam ostala trudna on je samo nestao. Rodila sam prelepu devojčicu, zove se Julija.Pre par dana smo se sreli na proslavi godisnjice moje firme. Otac ga je pozvao ne znajuci da je to on jer je ozenio neku nemicu i promenio ime i prezime.
Od soka sam pala u nesvest bas pred njim. I evo vec deveti dan sam u bolnici. Zalim sama sebe. Ispovest: Priča meni deda:
”E, sine, ja sam se s tvojom babom zabavljao nedelju dana i onda je pitao da se uda za mene. Ona pristala.” I evo, sledeće godine im 50 godina braka. Ispovest: Pre 2 godine, odem sa drugom u zološki vrt u BG. Slikamo mi tako životinje, i dođemo do mog omiljenog belog Lava. Čučnem ja pored ograde, a drug hteo da me slika baš u trenutku kad lav šetajući pokraj ograde prolazi pored mene.
Međutim, lavu malo dosadi šetnja pa stane i samo gleda, a moj drug da bi ga dozvao, vikne na sav glas “dođi dođi, kuc kuc”. Ja i bračni par iza mene . . . umrli smo od smeha. 😀
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon