subota, 12. studenoga 2016.

MALO ČUDNO, MOJA MAMA NIJE MOJA BIOLOŠKA MAMA. MOJ TATA I ONA SU SE ZABAVLJALI....


Malo čudno, MOJA MAMA NIJE MOJA BIOLOŠKA MAMA. Moj tata i ona su se zabavljali, bili vjereni i trebali da se vjenčaju, ali tata je spavao sa njenom najboljom prijateljicom koja je ostala trudna. Odma kada je saznala rakinula je vjeridbu, ne iz ljutnje, već nije željela da dijete ispašta i odrasta bez roditelja.
ŽRTVOVALA SE… Moj tata se oženio tom njenom prijateljicom i živjeli su skoro dvije godine, ali onda je ona, moja BIOLOŠKA MAMA, bukvalno nestala iz naših života. Preko noći se preudala i otišla za Australiju.Tata je ostao sam da me hrani i odgaja. Nakon par mjeseci ponovo se sastao sa ženom kojoj je nanio baš mnogo bola, nepravde i zla, sa ženom koju smatram mojom mamom, sve mu je oprostila, vjenačali su se i juče im je bila 30-a godišnjica braka.
Govorim iz iskustva i tvrdim da biološke veze, krv i druge gluposti nemaju nikakve veze, volim tu ženu više nego biološku majku, život bih do za nju, ona je moja mama iako nemam kapi njene krvi.


EmoticonEmoticon