četvrtak, 3. studenoga 2016.

U BRAKU SMO 17 GODINA I IMAMO TROJE DJECE. IAKO IMAM FAKULTET NIKADA NISAM RADILA JER NEMAM...


U brako smo 17 godina i imamo troje djece. Iako imam fakultet nikada nisam radila jer nemam dobru “vezu”. Muž je taj koji radi i ima relativno dobru platu, preko 1.000 eura i fino živimo.
Ja nemam uvid u stanje na računu, jednostavno je jedan od onih muškaraca koji sve novce drži kod sebe i daje mi kao i djeci “džeparac”. Međutim neki dan je došao izvod iz banke koji sam pogledala i vidjela da je dužan preko 6.000 eura. Nemamo nikakav kredit niti smo imali neka veća ulaganja. Kada sam ga pitala o čemu se radi, reko mi je da se držim kuhinje i pospremanja stana i da ne zabadam nos gdje mu nije mjesto.
Nakon toga nisam ista osoba, ubija me neznanje živjela sam neki idealan život, a sada shvatam da moj muž ima neki porok. Kocka, druga žena ili nešto deseto, šta god je bojim se da nam ne rasturi brak. Godine seu iza nas, djeca… šta mi vrijeme donosi Bog samo zna.


EmoticonEmoticon