srijeda, 9. studenoga 2016.

NEMCI MI NISU DOZVOLILI DA IDEM NA SAHRANU MOJE MAJKE...


Nemci mi nisu dozvolil da idem na sahranu moje majke!!! Prije dva meseca sam stigla u Nemačku da zaradim neki dinar da nekako peživim i ja i moja porodica.
Juče su mi javili tragičnu vest da mi je majka preminula i da je sahrana danas posle podne. Tražila sam odma da mi EVROPLJANI, DEMOKRATE dadnu 3-4 dana da se idemoprostiti od moje majke, ali su mi rekli da mogu ići ali na jedan dan i da se u ponedeljak moram pojaviti na poslu inače ne moram ni dolaziti. Grozan osećaj, bila sam razapete između egzistencije i nečega što volim više od svega, moje majke koja me je i donela na svet.
Sjedim, plačem i tugujem u sobici od 5 kvadrata sa nekom albankom koja mi je jedina potpora u ovim trenutcima. Da nemam nje ne znam da bih izdržala sama sve ove muke. PROKLETI NOVAC!!!


EmoticonEmoticon