utorak, 8. studenoga 2016.

JEDINA OSOBA U MUŽEVOJ PORODICI KOJA ME NE VOLI, TAČNIJE KOJA ME MRZI JE MOJA SVEKRVA...


Jedina osoba u muževoj porodici koja me ne voli, tačnije KOJA ME MRZI je moja SVEKRVA. To je izraženo u tolikoj mjeri da poništava svu ljubav koju dobijam od ostalih i čini me mnogo nesretnom i tužnom.
Na ivici sam nervnog sloma. Ostala sam trudna i ponadala sam se da će je buduće unuče smiriti, ali, moja trudnoće mi je donijela još više zla. Od kada je saznala tjera me da abortiram, a mom mužu govori kako me treba ostaviti jer sam drolja i da je dijete koje nosim napravio komšija Mato.
U pozadini sve te mržnje je to što sam ja siroče, bez oca i majke su me odhranili ujak i ujna, nemam miraz i to mi je na neki način i rekla, jer smatra da njen sin zaslužuje ženu iz imućnije porodice, kao što su i oni.
Ne smijem joj reći, a voljela bih, DŽABA NOVAC, DŽABA VISOKI STALEŽ, AKO NEMAŠ SRCE I DUŠU…


EmoticonEmoticon