nedjelja, 14. kolovoza 2016.

DOMAĆI KOMPOT OD ŠLJIVA I JABUKA



Sastojci
    1 velika jabuka (ja volim kisele jabuke a najlepse su mi ajdare)
    6-7 sljiva
    1 kesica caja od hibiskusa
    sok od pola limuna (ili malo limunutsa)
    3 karanfilica
    na vrh noza cimeta (vrlo malo)
    oko 5-6 kasika secera (zavisno od ukusa)
    1 l vode
    pola kesice vanil secera

Priprema


    1.
    Jabuku oljustite i isecite na krupnije komade.
    2.
    U vodu stavite sljive, jabuku, cimet, karanfilic, vanil secer, secer, filter kesicu caja, sok od limuna i pustite da vri 10-15 min.
    3.
    Dodajte jos secera ako je potrebno i pustite kompot da se ohladi i da se ukusi stope.
    4.
    Uvek je lepsi kada odstoji par sati.
    5.
    Evo ga

Posluživanje

Mozete dodati i neko drugo voce, tipa visnje.
Ja sam imala sljive u zamrzivacu (prelila sam ih vrelom vodom, pustila da odstoje minut-dva, tu vodu sam bacila i nalila novu u kojoj sam kuvala kompot).


EmoticonEmoticon