nedjelja, 21. veljače 2016.

PRIJE NEKOLIKO MESECI DOGODIO SE DOGAĐAJ KOJI NE MOGU OBJASNITI. KAMPOVAO SAM....



Prije nekoliko mjeseci dogodio se događaj koji ne mogu objasniti. Kampovao sam u jednoj šumi. Otvorio sam šator, zapalio vatru i uživao. Šuma nije opasna, a i jako je rijetka. Kada je pala noć, ušao sam u šator i zaspao. Probudio sam se ujutru osjećajući kako sam se dobro naspavao.
Ustajem, otvaram šator očekujući drveće kad ono livada! Nigdje ni jednog drveta! Problem je bio što tu nije bilo žive duše, a ja nisam imao blage veze gdje se nalazim. Pokupim šator i sve stvari i krenem ne znam ni sam gdje, samo što dalje od ovoga mjesta. Nakon desetak minuta sam uspio pronaći cestu i neko naselje. Prvu ženu sam upitao gdje se nalazim.
Kada mi je rekla mjesto za koje nikada nisam čuo upitao sam je da li zna gdje se nalazi šuma u kojoj sam bio. Bila je iznenađena i rekla da ovdje nema šuma u okrugu od nekoliko kilometara. Nakon što sam se oporavio od šoka, nekoliko dana kasnije sam saznao šokantnu činjenicu. Udaljenost između šume i tog mjesta je 17 kilometara.


EmoticonEmoticon