utorak, 23. veljače 2016.

IZ JEDNOG TIJESTA NAPRAVITE 5-8 PA I VIŠE VRSTA KEKSA: "PAMETNI KOLAČIĆI"

Oduševilo me to što se iz jednog tijesta pravi 5-8 pa i više vrsta keksa...Ovo je idealno za Božić kad se peče više vrsta keksi...-ali ko će čekati do Božića???Odmah sam ja to ispekla ...i drugi dan ih više nije bilo....To znači da su dobri ili????

SASTOJCI
osnovno tijesto(za oko 100 keksa)
50 dag maslaca
1 šalica šećera
4,5 šalica glatkoga brašna
2 praška za pecivo

nekoliko kapi ekstrata vanilije
6 v.ž kondenziranog mlijeka
dodaci
grožđice,bademi,lješnjaci,kukuruzne pahuljice,tamna i bijela čokolada,šarene mrvice,kokos,brusnice,kikiriki,razne arome i boje



PRIPREMA
Zamijesite tijesto od maslaca,brašna,šećera,praška za pecivo,ekstrata vanilije i kondenziranoga mlijeka.Ostavite na hladnome oko 15 minuta.Tijesto zatim podijelite na koliko dijelova želite-ova smjesa dovoljna je za oko 100 keksića.Meni je došlo 4 velika pleha od električne pećnice,a u svakom je bilo oko 25 komada.


Pripremite si dodatke koje želite....Od tijesta pravite male kuglice koje tada pritisnete rukom ili viljuškom da bi postale tanje i lakše se ispekle.Jedan dio keksa uvaljate u željene dodatke i taj dio okrenete prema gore kad ih stavljate u pleh.Prvi dio uvaljala sam u sjeckanu čokoladu i sjeckane bademe.

Drugi dio u šarene mrvice..

pa zatim u mješavinu grožđica i zdrobljenih kukuruznih pahuljica.U dio sam dodala kakao i sjekane lješnjake.Mogu se dodati brusnice i bijela čokolada.Pecite na 160 stupnjeva oko 15 minuta.Keksi mogu jako dugo stajati u zatvorenim kutijama za kekse.A tijesto se može i zamrznuti,pa ispeći svježi keksi.

POSLUZIVANJE
U kekse se može dodati sve što se poželi-koliko vrsta želite toliko različitih dodataka dodate;kakao,bijela čokolada,tamna čokolada,lješnjaci,bademi,orasi,nuttela,različite boje i arome...Mogu se ukrasiti čokoladom kad su pećeni.Kombinacija je bezbroj-vi odaberite svoju.

Izvor:http://www.coolinarika.com/


EmoticonEmoticon