utorak, 2. siječnja 2018.

SVI GOVORE DA JE VAŽNO DA SE DJEVOJKA DOBRO UDA, POGOTOVO NA DANAŠNJEM VREMENU....


Svi govore da je važno da se djevojka dobro uda, pogotovo na današnjem vremenu. Po tome ja sam sretnica, bogat muž, stan, auto, novac imam sve osim jednog. Radi 24 sata dnevno i ja u luksuzu i bogatsvtu provodim dane, tačnije DOSAĐUJEM SE!. Zbog toga sam , znači iz dosade nakačila se na neke sajtove za upoznavanje i obzirom da imam tijelo od milion dolara, u par dana sam sakupila na desetine udvarača, momaka mlađih od mene koji bi sve dali da me imaju.

Bilo mi je zanimljivo da ih izazivam, ali sam se zagledala u jednog . Stvarno nisam imala te namjere, ali mu nisam mogla odoliti. Pozvala sam ga da mi dođe u stan kada mi muž ode na službeni put i kada je došao, tačnije par sati nakon što je dožao shvatila sam da za sreću jedne žene muškarac ne mora da ima ni novac, ni auto, ni stan, NIŠTA… osim da u krevetu bude UBICA. Nakon što budem sa njim toliko budem sretna i zadovoljna da ne želim ni da spavam od uzbuđenja.
To pored mog muža uz svo njegovo bogatsvo u 15 godina braka nikada nisam osjetila. Kada bih morala da biram između muža i ljubavnika, ljubavnika bih izabrala bez sekunde razmišljanja, ali dok ide ovako neka ide. Ovako imam i jedno i drugo…


EmoticonEmoticon