srijeda, 3. siječnja 2018.

DOČEK NOVE GODINE PROVELA SAM KOD KOLEGE SA FAKSA KOJI MI SE UJEDNO I SVIĐA...


Docek nove godine provodila sam kod kolege sa faksa koji mi se ujedno i svida. On ima 35 a ja 19 ! Nema zenu ni djecu tek sad pronalazi sebe. S nama je bila i jos jedna kolegica sa faksa s kojom sam se u zadnje vrijeme zblizila. I tako mi pricali o zivotu, kolegica o svojim problemima sa curom (lezbijka je i ima 25 god) , ja o svojim problemima a kolega nam davao savjete. !! I tu se ustaje moja kolegica i prilazi do njega , nesto su se poceli prepirat ovo ono , stoje jedno nasuprot drugom i on ju uhvatio , priblizio sebi i poceo ju ljubiti !! Mozete zamisliti mene i moju reakciju, oni se ljube a ja sama sjedim za stolom i gledam i ne vjerujem , a najzalosnije je to sto ona zna da se on meni svida ! Eto tako sam ja pokupila stvari i osla kuci. Sta da vam kazem ljudi a boli uzasno !!


EmoticonEmoticon