srijeda, 3. siječnja 2018.

OŽENJEN SAM VEĆ 11 GODINA IMAM PREKRASNU ŽENU I TROJE DJECE..

Oženjen sam već 11 godina imam prekrasnu ženu i troje djece, ali sam se prije godinu dana opasno zaljubio u ženinu sestru, koja je mlađa od moje žene 14 godina i tek je nedavno napunila 18.
Zvučati će patetično, ali nisam kriv, jednostavno me malica toliko zavela da sam izgubio glavu, a kada smo probali prvi put više nije bilo moguće stati jer nam je bilo fantastično i svaki put je bilo sve bolje.
Ne znam zašto, moja žena je mnogo ljepša i zgodnija od svoje sestre, ali u krevetu ni blizu ne osjetim uzbuđenje kao sam malicom. Juče dok je njena sestra bila kod nas, moja žena me je uhvatila kako njenoj sestri odmjeravam zadnjicu i onako kroz šalu mi zaprijetila da ni slučajno nisam probao da imam nešto sa njenom malom sestricom, nasmijala se i otišla u kuhinju.
Jadnica i ne zna da je njena sestra zauzela njeno mjesto već više od godinu dana. Nadam se da neće nikada saznati za nas, ali ako sazna ne znam kako će sve da završi.


EmoticonEmoticon