subota, 6. siječnja 2018.

NEMAM RODITELJE, BRAĆE NI SESTARA, NEKADA OSJEĆAM DA SAM SAMA NA OVOME SVIJETU....


Nemam roditelje, braće ni sestara, nekada osjećam da sam sama na ovome svijetu. Moja mama je bila trudan sa mnom 8 mjeseci i jednom prilikom kada su se ona i tata vraćali sa kumove slave doživjeli su tešku saobraćajnu nesreću. Direktan sudar sa šleperom gdje je moj tata ostao na mjestu mrtav, a mama je uspjela da peživi, ali samo par sati. Ja sam rođena tu noć, a ona je u trenutku kada sam ja došla na ovaj svijet otišla sa njega zauvijek. Moj rođendan je ujedno godišnjica smrti mojih roditelja. Prihvatili su me tetka i tetak, ali daleko je to od roditeljske ljubavi, od ljubavi koju su davali svojoj djeci. Sa 15 godina su me poslali u internat, “za moje dobro”, a tada sam i definitivno ostala sama. Uskoro završavam srednju školu i ne znam kuda, kako, kome, gdje. Mogal sam i ja tu noć otići zajedno sa mojim roditeljima, ne znam zašto sam ostala, ne mogu da nađem niti jedan razlog


EmoticonEmoticon