utorak, 2. siječnja 2018.

KO JE ODREDIO DA ŽENE BUDU SLUŠKINJE MUŠKARCIMA?....


Ko je odredio da žene budu sluškonje muškarcima? U braku sam 3 godine i do prosle godine sam “znala” da kuvam i sa uzivanjem kuvala i sa sebe i za muža, a onda smo otisli na more, takozvani odmor. Moj muž nece da kuva, nece da pere sudove nakon što ja skuvam i nakon što jedemo, da cisti hranu za rucak, ništa, kaže to je ženski posao.
Dodjemo u stan sa plaze a on kao kakav gospodin sve cetiri u vazduh… Nakon tog ODMORA sam jednostavno “zaboravila” da kuvam, pa nisam ja rođena da bih bila služkinja, znam i ja da uživam. Ne znam dokle ćemo izdržati ovim tempom da se hranimo, ali baš me briga. Sjetiti ću se da kuvam kada se moj muž sjeti, odnosno kada nauči taj “teški” zanat za pranje sudova. Mislim da je sasvim OK da ako jedno kuva, da drugo pere sudove. Da li se još neko slaže sa mnom, mislim znam ko se neće složiti sa ovakvim rasoredom poslova :).


EmoticonEmoticon