utorak, 14. lipnja 2016.

RODITELJI SU MI VRLO STROGI I OPSJEDNUTI SU 10-KAMA NA FAKULTETU...


Roditelji su mi vrlo strogi i opsjednuti su 10-kama na fakultetu i time da položim sve iz prve, u prvim rokovima. Druga godina sam na fakultetu i juče sam prvi puta dobio manje od 10 i to 8. Odma me je obuzeo strah, kako ću kući, kako roditeljima na oči. Vračam se tako sa fakulteta, sam nikakav, sam bih sebe ubio jer sam podbacio, slušalice u ušima, razmišljam i pokušavam da nađem ssvijetlu tačku, opravdanje i tako stižem na raskrsnicu, ne gledajući ni lijevo i ni desno, u svom nekom svijetu zamišljen idem samo pravo, spuštam nogu na kolovoz sa trotoara, kad u tom trenutku neko me povuče za ruku nazad. Vraćam se u realnost, vidim neko ciganče koje pere šoferšajbe i kaže mi BRATE, NEMOJ NA CRVENO, ZGAZIT’ ĆE TE ŠTA… Mogao sam izgubiti život zbog slabe ocjene, da li je to vrijedno toga, za moje roditelje jeste, jer kada sam im sve ispričao, rekli su mi, tačnije moj tata mi je rekao, I TREBAO TE JE UDARITI AUTO


EmoticonEmoticon