utorak, 21. lipnja 2016.

UPOSLENICA SAM BIROA ZA ZAPOŠLJAVANJE. NEKI DAN SAM POZVALA JEDNOG GOSPODINA I REKLA DA....

 
Uposlenica sam biroa za zapošljavanje. Neki dan sam pozvala jednog gospodina i rekla da da treba da dođe jer postoji radno mjesto na koje bi on mogao da se zaposli. Kada je došao i kada sam mu rekla da je radno mjesto električara u pitanju, onako nekulturno mi je sasovao sve moguće u lice, rekao mi da ja sa srednjom školom sjedim i uživam na državnom budžetu, a da on sa diplomom elektro inženjera treba da radi kao OBIČNI električar. Zalupio je vrata i otišao. Baš sam se zaprepastila, kako kaže školovan čovjek, inženjer, a tako ponašanje i takav riječnik, sramota. Najgore od svega je što je on na birou već 11 godina i sada kada je dobio priliku da radi, neće. Pa neka neko kaže da država ne valja, neće svijet da radi, svi bi hljeba bez motike, kako se kaže. Žalosno… , ali može još dva puta odbiti ponuđeno radno mjesto, a onda slijedi brisanje sa biroa.


EmoticonEmoticon