četvrtak, 8. rujna 2016.

SAZNAJTE KAKO EFIKASNO OČISTITI FLEKAVI NAMEŠTAJ OD MEBL-ŠTOFA ZU POMOĆ MAGIČNE SODE BIKARBONE! ZAISTA DELUJE!!!


Miris i čistoća u kući najviše zavisi od čistoće pre svega tepiha, zavesa, kao i mebl-štofa. Tepihe ćete najlakše održavate u tepih-servisu, gde se peru dubinski i mašinski.

Takođe su vrlo aktuelni uslužni servisi za pranje tepiha i nameštaja, što ja i praktikujem obavezno barem jednom godišnje. Ali, osvežiti i očistiti  namestaj od mebl-štofa možete i sami kod kuće na potpuno prirodni način.

Moj trosed je od mebl-štofa svetle boje i vremenom na mestima sedenja ili ležanja nastaju tamne fleke.

Pošto sam već probala da očistim tepih sama (u čemu sam i uspela), rešila sam da probam da odradim mali eksperiment i sa svojim ležajem.

Eksperiment se završio uspešno, pa vam predstavljam recept ovog čisćenja.

Za čisćenje nameštaja od mebl-štofa biće vam potrebna samo soda bikarbona (nigde bez nje), voda i raspršivač. Proceduru možete odraditi na dva načina:
Prvi način:

5 kašika sode bikarbone promešajte u pola litre tople vode, dobro promućkajte da se soda rastvori i naspite tečnost u raspršivač.
Ovu tečnost poprskajte na problematična mesta na nameštaju ili na celu površinu.
Drugi način:

U raspršivač naspite toplu vodu, poprskajte nameštaj, a odgore pospite sodom bikarbonom. Ovaj način je po meni praktičniji, jer kada sam pokušala prvi navedeni način, moj raspršivač se zagušio.
Ne znam da li je do prskalice ili se možda soda nije potpuno rastvorila u vodi. Suština je ista za oba načina.

Poprskajte nameštaj i ostavite da odstoji barem 2-3 sata, odnosno da se potpuno osuši. Nemojte kvasite previše.

Kada se osuši, uzmite usisivač i sve lepo usisajte. Rezultat neće izostati.

Ako želite da svoj štofani nameštaj operete još detaljnije, napravite smesu koju ste već  koristitli za čisćenje fleka na tepihu, koja je takođe apsolutno bezopasna, bez previše hemije, ali veoma je efikasna.


EmoticonEmoticon