petak, 29. travnja 2016.

PROLJETNA ČAROLIJA - VEOMA BRZ I UKUSAN KOLAČ, IDEALAN ZA IZNENADNE GOSTE!

Proljećna čarolija – Veoma brz i ukusan kolač. Idealan za iznenadne goste

Sastojci:

    300 gr plazma keksa ;
    2 vrećice pudinga od vanilije ;
    1/2 l mlijeka ;
    8 kašika šećera ;
    500 ml slatke pavlake ;
    500 gr svježih jagoda ;
    2 vrećice crvenog preliva za tortu.

Priprema:
1
Skuhati puding u 1/2 l mlijeka i 8 kašika šećera pa ostaviti da se ohladi.
U međuvremenu čvrsto umutiti slatku pavlaku, pa kada se puding ohladi sjediniti sa pavlakom i nastaviti sa mućenjem dok se ne dobije jednolična masa.
2
U pleh poredati plazmu keks (ne treba je natapati).
Preko plazme premazati fil od pudinga i pavlake.
Po filu rasporediti prethodno oprane i očišćene jagode (one krupnije prepoloviti, a sitnije ostaviti cijele).
Preko jagoda preliti 2 crvena preliva za tortu napravljena po uputstvu na vrećici.

 Posluživanje

Prije posluživanja kolač dobro ohladiti, najbolje bi bilo ostaviti ga tokom noći u frižideru.
Voće se može koristiti po želji. Po originalnom receptu ide smrznuto šumsko voće, mada je sa svježim mnogo ljepše.
Uživajte!!!

izvor:www.coolinarika.com

1 komentari so far

Moja istinska životna priča:

Pozdrav svima, Ja sam Marija po imenu, želim da svijet zna o velikom spell caster koji ne naplaćuje za njegovu uslugu da pomogne i on je najveći ikada vidio, moje svjedočanstvo ide ovako moj muž me napustio nakon 9 godina braka jer nisam mogla imati dijete i otišla sam s drugom ženom i patila sam, sve dok ne bih rekla reklamu dr. Ogundelea na internetu, odmah sam ga kontaktirala, nakon što ga je spell casting iznenađen, donio natrag moj muž za mene koji je napustio 9 godina u samo 24 sata, a moj muž me molio da mu oprosti, ti si doista veliki čovjek dr. Ogundele, ovaj čovjek ima moć za bilo kakav problem u životu, ja ću također idite na Radio stanicu da podijelite svoje svjedočanstvo, jer sam obećao obavijestiti svijet o svom dobrom radu, jer onima od vas koji trebate pomoć ovdje su njegovi kontaktni detalji. E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Broj Viber: +27638836445. Broj časopisa: +2349065101630.


EmoticonEmoticon