nedjelja, 24. travnja 2016.

MOJ MOMAK JE OSTAVIO DJEVOJKU SA KOJOM JE BIO U VEZI 4 GODINE I SA KOJOM JE BIO VJEREN ZBOG MENE...



Moj momak je ostavi djevojku sa kojom je bio u vezi 4 godine i sa kojom je bio vjeren zbog mene. Nije bilo lako razvojiti ih, ali sam uspjela. Ona to nikada nije prihvatila jer ga mnogo voli, a iskreno mnogo je bogat pa bi ga svaka voljela. Ona i dalje ima šifru njegovog facebook profila, a znam jer često kada on kod mene spava njegov profil bude aktivan.
Tako svaki put kada to primjetim i ja uđem na njegov profil i šaljem sebi poruke, kako sam najbolja cura sa kojom je bio, da su sve ostale za mene velika nula, da je sa bivšom djevojkom Anom (njom) izgubio 4 godine života, ma razne gluposti. Neki dan se toliko naljutila da mu je na mob poslala poruku, da je kreten, konj, izvrijeđala ga do bola, jadnik ne zna zbog čega. Ah, zahvaljujući njenom špiuniranju uspjela sam je totalno odvojiti od njega, sada je samo moj… nikada joj se neće vratiti i mogu slobodno i opušteno uživati u njemu i njegovom novcu.


EmoticonEmoticon