nedjelja, 5. veljače 2017.

NE PODNOSIM SUPRUGOVOG SESTRIĆA, NON STOP JE KOD NAS VIKENDOM SVAKI RASPUST PROVODI KOD NAS....


Ne podnosim suprugovog sestrića, non stop je kod nas vikendom, svaki raspust provodi kod nas u kući… Pritom ga svekrva non stop šalje kod mene na sprat kada dođe, a najviše me boli što, kada je sestrić tu, ona se ponaša kao da je naše dete bezvredno i kao da joj nije unuče. Inače je dete jako bezobrazno, udara mog sina koji ima 3 godine, (on ima 10 godina).
Ali njemu se sve prašta. Na leto ga vode na more, a nas nikad nisu ni pitali da naše dete odvedu do grada… Ima tu još svašta nešto što bi napisala… Od nas se očekuje da ga vodimo gde god da krenemo, a njegovi roditelji ne dođu ni da vide naše dete… Uglavnom, ne znam koliko cu dugo moći da ćutim, jer ako puknem, pući će i moj brak…
Ali mislim da ću rizikovati svoj brak, samo da moje dete više ne pita “Zašto baka voli “xy”, a mene ne?” Duša mi se cepa, a suprug je na njihovoj strani… Voleću ga ja i za tatu, i za baku i deku, i za tetku… Biću mu sve samo da vidim njegov osmeh i zadovoljstvo.


EmoticonEmoticon