subota, 25. veljače 2017.

MOJ SIN 6 GOD MISLI DA MU JE MOJ OTAC TATA...

Moj sin 6 god misli da mu je moj otac njegov tata. Inače sam razvedena, moj bivši muž nas je ostavio dok je beba imala 2 meseca, razlog je jer zbog nas nije mogao da spava jer se beba budila i plakala noću i nervirala ga kako je on to govorio. Zbog toga me je čak i tukao, jer nisam mogla da smirim bebu iako je doktor rekao da su grčevi kod bebe bili u pitanju. Bivši muž ne dolazi i dete ga ne poznaje. Jednom smo se otac i ja posvadjali i sin ispred nas koji je to slušao rekao mom ocu da me poljubi da bi se ja odljutila. I verovali ili ne moj otac mene poljubi na blic, meni šok, ne znam kako da odreagujem, otišla sam i zaključala se u sobu. Zar je stvarno toliko teško da objasnim detetu da mu je to deda, toliko se trudim i opet ništa, a ne mogu da verujem da i pored toga moj otac zaboravlja šta mi je i na kakav način treba da se ponaša prema meni.


EmoticonEmoticon