srijeda, 8. veljače 2017.

LJUDI MOJI JA HTIO DA JE ZAPROSIM ZA NJEN ROĐENDAN, SVE SPREMNO, A ONA ME OSTAVI NAKON 3 GODINE....


Ljudi moji ja htio da je zaprosim za njen rođendan, sve spremno, a ona me ostavi nakon 3 godine veze. Nakon prekida ostali smo u nekom kontaktu i bilo ja neke nade da će krenuti na bolje. Da stvar bude gora, par dana prije tog datuma (18.7.) ona samo nestane,
da bi mi njena majka jučer javila da je ona isprošena već mjesec dana, da je pustim i oprostim joj. Šok…. Pa koliko je to otišlo ljudsko dostojanstvo da nakon 3 godine neko nema potrebu da ti u lice kaže to što ima neko se telefonom prenosi preko druge osobe. Ako me ne voliš kao što kažeš, imaj mu*a pa mi u oči reci sve. Muči te što znaš iz kojih razloga ideš u brak, i znaš da nije iz ljubavi?
Bebo draga, sve to sam ti nudio i ja, samo da si mi dala priliku da ti kažem. Ovako smo puno dobili..? Hvala ti što si mi pokazala da je nečiji mjesec dana puno veći od 3 godine truda i ljubavi!


EmoticonEmoticon