petak, 29. srpnja 2016.

SVEKRVIN PEKMEZ OD ŠLJIVA

Ostavimo sad po strani odnose svekrva-snaha…što je da je, moja svekrva je radila za mene nekad najbolji pekmez od šljiva na svijetu…kako su je pritisnule godine, tako sam ja nasljedila njezin recept, a bome i veeeliki lonac ( i kuhaču, naravno!)..


Sastojci
5 kg šljiva
1 kg šećera (ako šljive nisu baš slatke, može maksimalno 1,5 kg)
2 kom limuna
2 dcl ruma
3 vanilin šećera

Priprema
1.
Šljive operite pod mlazom tekuće vode, ocijedite, raspolovite i izvadite koštice.
2.
U posudu u kojoj ćete kuhati pekmez stavite red šljiva, red šećera i tako dok sve ne potrošite.
3.
Ostavite preko noći na hladnom.
4.
Kuhajte na srednje jakoj vatri.
5.
Kada je smjesa već poprilično gusta, dodajte limun oguljen i nasjeckan na tanke ploške.
6.
Pred sam kraj kuhanja dodajte rum.Kuhano je kada sa kuhače pekmez pada u komadima.
7.
Sipajte u sterilizirane i zagrijane teglice i ostavite u mlakoj pećnici sa malo otvorenim vratima da se ohladi i da se uhvati zaštitna korica.
8.
Ohlađeni pekmez pospite sa žlicom kristal šećera, zatvorite celofanom namočenim u rum i stavite poklopac.
Izvor: coolinarika.com    (bedekowomen) 


EmoticonEmoticon